jak rzucić palenie i nie przytyć

Jak rzucić palenie i nie przytyć?

jak rzucić palenie i nie przytyć

Jednym z najczęstszych oporów przed rzuceniem palenia jest strach przed przybraniem na wadze. I rzeczywiście, z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że statystyczna osoba po rzuceniu palenia przybiera około 5 kilogramów! Czy jednak dodatkowe kilogramy są na stałe wpisane w rzucanie palenia? Absolutnie nie! Tak więc, jak rzucić palenie i nie przytyć?

Dlaczego po rzuceniu palenia tyjemy?

Jaka jest jednak zależność pomiędzy rzucaniem palenia a tyciem? Po pierwsze, nikotyna zawarta w dymie tytoniowym działa podobnie jak kofeina, to znaczy podnosi ciśnienie krwi i przyśpiesza nieco przemianę materii. Oprócz tego tłumi też apetyt. Mniejsza podaż kalorii w połączeniu z przyśpieszonym metabolizmem zmniejsza więc nieco odkładanie się tłuszczu, nie to jest jednak głównym problemem osób rzucających palenie.

Problemem i powodem przybierania na wadze jest związana z odstawieniem używki zmiana nawyków żywieniowych. Proces „odwyku” stanowi dla naszego organizmu źródło stresu. Nerwowość, pojawiająca się przy zrywaniu z nałogiem często wymusza „zajadanie” problemu niezdrowymi przekąskami i słodyczami. Podjadanie wynika również  chęci zajęcia czymś rąk jako rekompensaty po papierosie. Sięganie do torebki i wyciąganie przekąski stanowi dla mózgu substytut odruchu sięgania do paczki po papierosa. Przerwa na papierosa zastąpiona zostaje przerwą na przekąskę. Zwiększona podaż kalorii prowadzi z kolei do przybierania na wadze.

Jak rzucić palenie i nie przytyć?

Jak rzucić palenie i nie przytyć

Przechodząc do sedna, czy można rzucić palenie i nie przytyć? Oczywiście, że tak! Wymagać to będzie od nas jedynie odrobiny samokontroli i częściowej zmiany naszych codziennych nawyków. W poniższych podpunktach przedstawiamy garść porad, jak rzucić palenie i nie przytyć!

  • Aby nie przybrać na wadze, rzucaj palenie stopniowo. W ten sposób dasz organizmowi czas na przystosowanie się do nowej sytuacji. W ten sposób Twój metabolizm stopniowo się unormuje i wróci do normalnego funkcjonowania, a Ty nie przybierzesz na wadze
  • Skorzystaj ze wspomagaczy, które pomogą Ci rzucić palenie szybko i bez efektów ubocznych w postaci złego samopoczucia czy przybierania na wadze. Pamiętaj tylko, żeby unikać środków zawierających nikotynę! Przyjmowanie ich nie rozwiąże Twojego problemu z uzależnieniem od nikotyny. Zamiast tego sięgnij po Nicorix, którego recenzję i dokładny opis możesz znaleźć TUTAJ. Nicorix nie zawiera nikotyny, wykorzystuje naturalne ekstrakty, które wspierają organizm, mają właściwości prozdrowotne i pomagają uwolnić się od papierosów. W składzie znajdziesz m. in.: ekstrakt z korzenia kudzu, guarany i zielonej herbaty. Sprawdź też oficjalny Ranking środków wspomagających rzucenie palenia
  • Jedz dziennie 5 – 6 mniejszych posiłków w ciągu dnia. W ten sposób nie dopuścisz do napadów głodu i chęci sięgnięcia po przekąski, a do tego zadbasz o swój metabolizm i unikniesz uczucia ciężkości.
  • Pij minimum 2 litry wody dziennie! Oprócz wody mineralne, bardzo pomocne będą też ziołowe napary, zmniejszające napięcie nerwowe i redukujące uczucie głodu. Polecamy napary z rumianku, melisy, pokrzywy czy kozłka lekarskiego.

Jak rzucić palenie Nicorix

  • Zastąp niezdrowe przekąski warzywami! W ten sposób nie tylko złagodzisz napięcie nerwowe, ale tez dostarczysz organizmowi dawkę witamin i cennych składników mineralnych. Udowodnione zostało, że chrupanie rzodkiewki pozwala zwalczyć chęć sięgnięcia po papierosa, prawdopodobnie dzięki jej gorzkawemu posmakowi.
  • Żuj gumę miętową. Pomaga ona nie tylko odświeżyć podniebienie i zwalczyć ochotę na przekąski, ale także zmniejsza ochotę sięgnięcia po papierosa i pomaga skupić myśli na innych czynnościach. Warto paczkę papierosów zastąpić w kieszeni paczka gum do żucia!
  • Wprowadź do swojego życia aktywność fizyczną! Nic tak dobrze nie pomaga poradzić sobie ze stresem i zapomnieć o papierosach czy podjadaniu jak sport. Ruch potrafi być równie uzależniający jak papierosy, a do tego, w przeciwieństwie do nich, zdrowy dla naszego organizmu i poprawiający samopoczucie.

Chcesz poznać niezawodny sposób na rzucenie palenia, oparty o innowacyjną metodę 3 kroków? Już teraz przejdź do publikacji Jak rzucić palenie? 3 kroki do skutecznego rzucenia palenia

Dodaj komentarz