jak rzucić palenie

Jak rzucić palenie? 3 kroki do skutecznego rzucenia palenia

Jak rzucić palenie? 3 kroki do skutecznego rzucenia palenia

Palenie papierosów to wyniszczający organizm i bardzo trudny do rzucenia nałóg, z którego udaje się wyrwać naprawdę nielicznym. Z badań wynika, że blisko 80% palaczy przynajmniej raz w życiu próbowała rzucić palenie. Sztuka ta udaje się tylko około 5% wszystkich rzucających, z czego większość prędzej czy później z powrotem wraca do nałogu. Zawarta w papierosach nikotyna wywołuje silniejsze fizyczne uzależnienie niż kokaina czy nawet amfetamina! Czy istnieje więc jakiś skuteczny sposób na zerwanie z nałogiem? Rzucanie palenia jest długim i wieloetapowym procesem. Dopiero przejście każdego z kroków gwarantuje skuteczne rzucenie palenia raz na zawsze!

Jak rzucić palenie raz na zawsze? 3 kroki do skutecznego rzucenia palenia

jak rzucić palenie w 3 krokach

Krok 1 – Twoje nastawienie psychiczne

Jest to pierwszy i zarazem najważniejszy krok w drodze do skutecznego rzucenia palenia. Odstawianie każdej używki wymaga silnej woli i ogromnej dawki motywacji, a odstawienie nikotyny powoduje szereg nieprzyjemnych zmian, tak zwany syndrom abstynencji nikotynowej (szerzej opisany pod odnośnikiem Dlaczego tak trudno jest rzucić palenie? Czym jest abstynencja nikotynowa), przez które większości palaczy nie udaje się zerwać z nałogiem. Jak rzucić palenie raz na zawsze? Oto garść praktycznych porad, które pozwolą Ci przejść przez krok pierwszy:

  1. Uświadom sobie, jak papierosy wpływają na Twoje zdrowie i kondycję fizyczną. Zwiększone ryzyko zachorowania na nowotwory, przewlekłe choroby układu oddechowego, zmiany miażdżycowe, problemy z sercem, wrzody żołądka, choroby jamy ustnej i reszta przypadłości związanych z paleniem to tylko wierzchołek góry lodowej. Papierosom zawdzięczasz również nieświeży oddech, żółknące zęby i paznokcie, wypadanie włosów, problemy z kondycją, ogólne rozdrażnienie i zwiększony poziom hormonu stresu. Więcej nieprzyjemności związanych z nałogiem znajdziesz też artykule Wpływ papierosów na organizm. Palenie a ryzyko wystąpienia depresji
  2. Zauważ, ile tak naprawdę kosztuje Cię twój nałóg. Kompleksowo omawiamy to w publikacji Koszt palenia papierosów. Ile kosztuje cię Twój nałóg?Koszt wypalania jednej paczki papierosów dziennie wynosi w skali roku ponad 5000 złotych, przy jednej osobie palącej w rodzinie. Do tego warto doliczyć pozostałe koszty które ponosisz paląc, również koszt straconego czasu i straconego zdrowia, które są przecież wartościami bezcennymi.
  3. Zwróć uwagę na to, ile korzyści może Ci przynieść rzucenie palenia. Po przejściu przez dwa poprzednie podpunkty, z całą pewnością masz już w głowie wizję siebie po wyjściu z nałogu. Widzisz, ile korzyści może Ci to przynieść? Wyniki badań w normie, lepsza kondycja, zdrowszy wygląd, gęstsze głosy, więcej czasu każdego dnia, spokój, dumne spojrzenia bliskich, co miesiąc więcej gotówki w portfelu? Aby poznać więcej korzyści jakie możesz uzyskać, zapoznaj się a artykułem Dlaczego warto rzucić palenie? 7 korzyści z rzucenia palenia
  4. Podejmij decyzję. TERAZ! Powiedz sobie: tak, chcę rzucić palenie. Tak, uda mi się. Teraz możesz przejść do kolejnego punktu:
  5. Podziel się tą informacją ze swoim otoczeniem. Z rodziną, przyjaciółmi, znajomymi z pracy, ze wszystkimi ludźmi którymi się kontaktujesz i które wiedzą o Twoim nałogu. Wytworzy to w Tobie pewien rodzaj presji, która dodatkowo zmotywuje Cię do działania i pomoże przetrwać kryzysowe momenty. To bardzo skuteczna technika!

Jeśli zrealizowałeś wszystkie podpunkty z kroku pierwszego, możesz z powodzeniem przejść do kroku drugiego:

Krok 2 – Wspomóż swój organizm od wewnątrz

jak rzucić palenie 3 kroki do rzucenia palenia

Czyli krok, który pomija lub źle wykonuje większość rzucających palenie, skazując się tym samym na ciężkie objawy odstawienia i zwiększanie szansy na szybki powrót do nałogu blisko o 90%. Biorąc pod uwagę to, jak silnie uzależniającą substancją jest nikotyna, rzucanie palenia wywiera silną presję na nasz organizm. Jakich objawów możesz się spodziewać w trakcie rzucania palenia? Problem ten opisaliśmy w publikacji Dlaczego tak trudno jest rzucić palenie? Czym jest abstynencja nikotynowa

Nagłe odcięcie od źródła naszego nałogu to duże wyzwanie dla naszego organizmu. Większość palaczy sięga w tym momencie po plastry lub tabletki zawierające nikotynę. Pod żadnym pozorem nie popełniaj tego błędu! Rzucanie palenia przy pomocy środków z nikotyną jest jak gaszenie pożaru benzyną! Aby skutecznie rzucić palenie, musisz przede wszystkim odciąć się od nikotyny, będącej źródłem Twojego nałogu!

Jak rzucić palenie raz na zawsze?

Jak zatem wspomagać rzucanie palenia? Wykorzystaj skuteczne środki, które nie maskują, lecz naprawdę pomagają zwalczać nałóg! Suplement wspomagający rzucanie palenia Nicorix zawiera w swym składzie wyłącznie w stu procentach naturalne ekstrakty i substancje aktywne, blokujące receptory nikotynowe i tym samym zwalczające chęć sięgnięcia po papierosa, a także substancje wspomagające oczyszczanie organizmu z toksyn i poprawiające tempo przemiany materii, co jeszcze skuteczniej pomaga raz na zawsze rzucić palenie. Recenzję produktu, opinie na jego temat i więcej informacji na temat środka Nicorix zamieściliśmy w publikacji Co pomaga w rzucaniu palenia? Środek wspomagający rzucanie palenia Nicorix

nicorix skuteczność

Badania wykazują, że stosując Nicorix według zaleceń na ulotce zwiększasz  swoje szanse na rzucenie palenia blisko o 90% w porównaniu do osób nie wspomagających organizmu lub używających środków z nikotyną!! Naturalne wspomagacze organizmu to potężna broń w walce z nałogiem, dlatego warto sięgać po sprawdzone i cieszące się dobrą opinią środki.

jak rzucić palenie nicorix button

Bardzo ważnym czynnikiem jest regularne stosowanie preparatu według zaleceń na ulotce. Skuteczna kuracja powinna trwać minimum miesiąc, przy zażywaniu dwóch kapsułek dziennie. Tylko przyjmując środek regularnie wykorzystujesz cały potencjał substancji aktywnych i maksymalnie wspierasz swój organizm!

UWAGA! Tylko oryginalny produkt jest skuteczny!
Upewnij się, że kupujesz produkt bezpośrednio na stronie producenta! Tylko wtedy masz pewność, że zamawiasz oryginalny i skuteczny produkt!
Aby uzyskać 50% zniżki przy zakupie, skorzystaj ze specjalnie przygotowanej promocji klikając w poniższy baner:
kup Nicorix abstynencja nikotynowa
Promocja jest ograniczona ilościowo!

Jeśli zrealizowałeś już Krok 1 i Krok 2, czas na przejście do ostatniego kroku, dzięki któremu całkowicie usuniesz nałóg i jego pozostałości ze swojego życia i będziesz się cieszyć upragnioną wolnością.

Krok 3 – zmiana nawyków

jak rzucić palenie

Nie bez powodu mówi się, że nasze codzienne życie jest sumą naszych nawyków. Zakładając że pozbyłeś się papierosów ze swojego otoczenia, masz już właściwe nastawienie, Twoja motywacja do rzucenia palenia prawie wykracza poza skalę i zacząłeś stosować Nicorix, znajdujesz się na ostatniej prostej ku upragnionej wolności od nałogu. Krok trzeci naszej kuracji „Jak rzucić palenie” ma na celu utrzymanie Cię na właściwym torze i zmianę nawyków w taki sposób, aby stopniowo wyeliminować papierosy z Twojego życia. Oto garść wskazówek, których powinieneś pilnować, aby ostatecznie zapomnieć o nałogu:

  1. Wypróbuj alternatywne metody radzenia sobie ze stresem. Jeśli do tej pory każda sytuacja stresowa kończyła się u Ciebie sięgnięciem po papierosa, czas wypróbować skuteczniejsze i zdrowsze sposoby! Zainteresuj się medytacją, ćwiczeniami oddechowymi, muzyką klasyczną czy relaksacyjną. W ten sposób zaczniesz sobie efektywnie radzić ze stresem i przestanie Ci się on odruchowo kojarzyć z papierosem.
  2. W czasie kuracji staraj się unikać alkoholu. Spożywanie alkoholu często wzmaga chęć sięgnięcia po papierosa, a pod wpływem alkoholu ciężej przychodzi nam samokontrola czy świadomość tego, że łamiemy swoje żelazne zasady.
  3. Zastąp codzienne czynności, kojarzące Ci się z papierosem, ich zdrowszymi odpowiednikami. Jeśli np. przez 10 lat przy porannej kawie paliłeś papierosa, zacznij pić herbatę zamiast kawy. Zamiast papierosa po obiedzie zafunduj sobie owoc na deser lub żuj gumę. W ten sposób eliminujesz ze swojego życia bodźce zachęcające Cię do zapalenia.
  4. Wyrzuć popielniczkę z domu, opróżnij tę w samochodzie, pozbądź się zapalniczek z kieszeni i pustych paczek po papierosach ze swojego otoczenia. Jesteś teraz wolnym człowiekiem, nie musisz otaczać się symbolami swojego dawnego nałogu.
  5. Włącz do swojego planu dnia aktywność fizyczną. Nawet lekkie ćwiczenia siłowe lub zwyczajny spacer z psem podkręcają Twój metabolizm i pomagają zapomnieć o papierosie.
  6. Włącz do swojej diety więcej warzyw. Stanowią one prawdziwą bombę witaminową, które wspomagają Twój organizm. Dodatkowo udowodnione zostało, że warzywa takie jak rzodkiewka, sałata liściasta czy nać pietruszki zmniejszają ochotę na sięgnięcie po papierosa.
  7. Ciesz się wolnością. Palenie to naprawdę wyniszczający i trudny do rzucenia nałóg, a Tobie udało się z nim raz na zawsze zerwać. Doceniaj ten fakt, doceniaj siebie. A gdy któryś z Twoich znajomych zada Ci pytanie „Jak rzucić palenie?” opowiedz mu o metodzie trzech kroków, dzięki której udało się to Tobie 🙂

 Sprawdź też oficjalny Ranking środków wspomagających rzucenie palenia

jak rzucić palenie

 

>Sprawdź również publikacje: 
Jak zwiększyć potencję w naturalny sposób? 
Jak pozbyć się trądziku?<<